вторник, 29 октября 2013 г.

2 жовтня відбувся фінал конкурсу на кращу рекламу книги "Провайдери читання"!


Конкурс «Провайдери читання»
02.10.2013 р.
   Всі книги прочитати неможливо, тому потрібно читати тільки кращі. А які – кращі? Сучасна людина знаходиться перед Гімалаями книг, сподіваючись відшукати крупинки золота в масі піску, звичайно, за допомогою бібліотекарів. І вони допомагають… відшукати. Але не менш важливо вміти порекомендувати кращу літературу, відчути, що необхідно читачеві саме сьогодні, адже настрій змінюється, і смак у кожного свій. Конкурс «Провайдери читання» став для наших колег непростим випробуванням. Щоб створити гідну рекламу книги в одній з трьох номінацій, вони спробували себе в якості акторів, режисерів, сценаристів, операторів, кліп-мейкерів, видавців.


НОМІНАЦІЯ «БІБЛІО-ПРІНТ»
v  Читати престижно, а людина із книгою виглядає красиво. Цю думку розділяє колектив бібліотеки ім. Євгена Кравченка, і доводить – книга сучасного українського автора може не тільки додати престижу, а й подарувати неймовірні відчуття... Плакат на книгу «Мати все» Люко Дашвар став найпрофесійнішою  роботою в цій номінації. При його створенні бібліотекарі врахували всі «золоті правила» створення друкованої  рекламної продукції.
v  Наступні конкурсанти вважають книгу одним з самих незвичайних винаходів людства. Адже персонажі, майстерно описані письменником, можуть настільки захопити читача, що будуть здаватися йому цілком реальними. Вони супроводжують нас по життю, підтримують, попереджають, або просто дарують добрий настрій. Цю книгу знають та люблять в усьому світі. «Шерлок Холмс» Конан Дойла надихнув на створення видань одразу дві бібліотеки.  Бібліотека ім. П.Усенка створила біобібліографічне досьє «Великий детектив та той, хто його вигадав», яке демонструвало велику дослідницьку роботу наших колег.
v  А бібліотека ім. А.Малишка рекомендувала цю геніальну книгу за допомогою нового для нас засобу реклами - інфографіки. Сюрпризом в ході презентації став виступ маленьких читачів бібліотеки, які прорекламували свої улюблені книжки як справжні професіонали.
v  Міні-видання ЦРБ ім. П.Тичини на книги «Самотність в мережі» Я.Вишневського та  «Хор лісових дзвіночків» П.Тичини вирізнялися оригінальністю дизайну.
v  Бібліотеці ім. Олександра Олеся обрала для  номінації «Бібліопрінт»   незвичайну тему. Їх видання «Багато галасу з маленького міста» стало гідним прикладом того, як на кількох сторінках можна пройти великий шлях від фільму до книги.
v  Збірка поезії «Душа» не має відношення до конкурсу, але гідна окремої уваги. Бібліотека ім. Олександра Олеся нещодавно зробила неоціненний подарунок членам свого клубу «Співрозмовник». Наші колеги підготували до друку цю збірку, відбірали вірші, склали макет обкладинки, зробили анотації, уклали договір з видавництвом.

НОМІНАЦІЯ «ВІДЕОПРОРИВ»
v  Наші однодумці з бібліотеки ім. Олександра Олеся наголошують: «Читати приємно, тому що завдяки книзі звичайна людина може відчути себе будь-ким: королем, кінозіркою, космонавтом, відкриваючим нові світи, або героєм історичного роману О.Гончарова «Княжич».
v  Колектив бібліотеки № 134 для юнацтва переконує: «Читати – перспективно, адже знання, отримані з книг, допоможуть подолати будь-яку складну ситуацію та знадобляться у різних сферах діяльності. Буктрейлер до книги М.Матіос  «Армагедон уже відбувся» змусив  глядачів замислитись над істиною, яка для всіх одна.
v  Самотність…Явище досить поширене, особливо у великих містах. Команда Центральної районної бібліотеки ім. П.Тичини впевнена: добра книга може позбавити від самотності, завдяки одній особливості: перегортуючи сторінки, ти ведеш бесіду, вступаєш у діалог з автором та героями. Робота над буктрейлером стала для наших кліп-мейкерів особливою. Вони підійшли до неї із натхненням, адже актуальність теми не викликала сумнівів. Сюрпризом став зірковий тандем співробітників, які приміряли на себе ролі героїв книги Я.Вишневського «Самотність в мережі».
v  Рекламуючи своїм маленьким читачам книгу, представники  бібліотеки ім. Павла Усенка для дітей запевняють: «Читати – прикольно, тому що ти можеш стати свідком неймовірних подій, і просто сидячи на дивані потрапити у фантастичну країну». Буктрейлер до книги «Артур та мініпути» Люка Безсона дійсно може в цьому переконати.
v  Бібліотека ім. В.Маяковського  одною з перших запропонувала своїм читачам відеорекомендації.  «Топ-10 книг українських авторів» - незвичний буктрейлер. Це результати праці провайдерів читання, про які розповіли самі користувачі.  Робота  вийшла настільки переконливою, що  навіть російськомовні читачі бібліотеки тепер  запитують: «Что новенького можно почитать из украинского?»
v  «Добра книга додає душевної краси». В бібліотеці ім. Івана Сергієнка для дітей не тільки про це говорять. Тут звертають увагу читачів саме на такі – душевні книжки. Неймовірно зворушлива історія від українського класика Михайла Коцюбинського, 150-річчя якого Україна святкуватиме наступного року, торкнула всіх глядачів. Ця відеоробота була не тільки професійною, але й нестандартною (реклама книги була побудована на враженнях  читачів бібліотеки).
v  Максимально привернути увагу до книги, здивувати та запам’ятатися. Таку мету ставили перед собою в Центральній районній бібліотеці ім. Павла Тичини, створюючи ще один буктрейлер. Нарешті, вирішили зіграти на ефекті несподіваності. А щоб спрацювало, назву обраної книги тримали в суворій таємниці, і навіть не зазначили її в програмі конкурсу. Інтрига вдалася,  і креативне рішення по рекламі дитячої книжки-розмальовки П.Тичини «Хор лісових дзвіночків»  обговорюють досі.

НОМІНАЦІЯ «КРЕАТИВ-ШОУ»
v  Команда бібліотеки ім. Василя Яна переконана: «Читати необхідно, тому що світ здається малим, і тільки книга допоможе змінити картинку і відкрити двері до іншої реальності». Таким чином вони продемонстрували солідарність з авторкою книги «Мандрівки без сенсу і моралі» Ірен Роздобудько. Виставка однієї книги була  майстерно підкріплена віртуальною подорожжю світом.
v  Ще з дитинства читання закладає в дитині уявлення про хороше та зле. Бібліотека № 118 для дітей представлятиме казку, сюжет якої має понад тисячі втілень у фольклорі різних народів світу. Чергове втілення «Попелюшки»  заінтригувало глядачів, адже бібліотекар  перетворилась на добру фею і поки йшла презентація створила на сцені справжню чарівну туфельку.  
v  Які книги ми повинні читати своїм дітям? Не потрібно бути експертом, щоб серед інших назвати ту, яку представила  бібліотека ім. Володимира Маяковського . Цей твір французького автора завоював серця мільйонів ідеями добра, любові, людської прив’язаності і, до речі, був переведений на 180 мов світу. Бажання перечитати «Маленького принца» виникло у всіх присутніх. Тож, бібліотекарі досягли своєї мети.
v  «Читання не тільки розвиває людину, як особистість, воно допомагає орієнтуватися в оточуючому світі». Так вважає колектив бібліотеки № 158. І акцент наші колеги роблять на світ, оточуючий бібліотеку, адже рекламуватимуть вони книгу свого читача, мешканця ДВРЗ В.Приходька.  Намагання зробити подвійну рекламу – і книзі, і району увінчалися успіхом. А допомогла бібліотекарям  в цьому творчість ще одного  колишнього мешканця  ДВРЗ - Потапа.
v  Щоб подарувати справжнє креатив-шоу, вони об’єднали зусилля та налаштувалися на романтичний настрій. І це, до речі, було нескладно, адже їх надихав на творчість жіночий роман К.Вільмонт «Три полуграції». Бібліотеки ім. Максима Горького та Григорія Тютюнника представили маленькі замальовки з життя трьох героїнь.
v  Колективу бібліотеки ім. Петра Буйка слоган “Connecting People” (об’єднуючи людей) нагадує про книгу, яку вони рекламували. «Династія Жужиків» С. Ходос, на їх думку, здатна об’єднати покоління, що вони наглядно продемонстрували в ході презентації.
v  Колективу бібліотеки ім. Володимира Сосюри добре відоме поняття «сміхотерапія». Вони об’єднали його з книготерапією і запевнили: тепер читачі остаточно проміняли аптеку на бібліотеку. Кретив-шоу цих блискучих акторів  додало всім присутнім здоров’я та доброго настрою, адже рекламували вони «Антологію українського гумору». В постановці була продумана кожна дрібничка. Не повірити бібліотекарям було просто неможливо.
v  Неможна бути людиною та залишатися байдужим до долі країни, в якій ти народився та живеш. Завдяки книзі ми завжди будемо пам’ятати історичні події, про які забути неможна. В цьому впевнені представники бібліотеки ім. Костянтина Симонова. Пронизливий роман Б.Балтера «До свидания, мальчики!», який закохав у себе не одне покоління читачів, а тепер і глядачів конкурсу. Родзинками постановки стали кадри и з однойменного фильму та картина талановитої художниці, яку надихнула на творчість ця книга.
v  Як доводять традиції нашого життя, ми схильні проявляти оптимізм ближче до завершення якогось процесу. На цю думку наводять хепі-енди у фільмах та десерт, який залишають на закінчення трапези. Смачне креатив-шоу від бібліотеки ім. Андрія Малишка народилося  завдяки книзі М. Матіос «Кулінарні фіґлі». Це був справжній делікатесний хепі-енд.

ПЕРЕМОЖЦІ КОНКУРСУ «ПРОВАЙДЕРИ ЧИТАННЯ»
v  Бібліотека ім. А.Малишка (номінація «Бібліо-прінт»);
v  ЦРБ ім. П.Тичини (номінація «Відеопрорив»);
v  Бібліотека ім. В.Сосюри (номінація «Креатив-шоу»);
v  Бібліотека ім. В.Маяковського (Приз глядацьких симпатій).

Комментариев нет:

Отправить комментарий